Healthcare Marketing Tips

χρήσιμα άρθρα για τον επαγγελματία και τη μονάδα υγείας

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Αντιμετωπίστε επιτυχώς το φόβο, στην επαναλειτουργία του ιατρείου σας

Φόβος, Αβεβαιότητα, Αγωνία. Λέξεις που όλοι μας έχουμε ακούσει ή νιώσει τελευταία. Για αυτό και είναι σημαντικό να απευθυνθούμε σε αυτό το ζήτημα που ενδεχομένως πολλοί απο σας αντιμετωπίζεται αυτή την εποχή, φόβος και αγωνία σε εσας και τους ασθενείς σας. 

Καθώς οι μονάδες υγείας (διαγνωστικά, μονάδες ivf, ιατρεία, οδοντιατρεία κ.α.) ξεκινούν να λειτουργούν πλέον κανονικά, ενδεχομένως να παρατηρήσετε αρχικά μικρή ροή ασθενών. Και ενδεχομένως να έχετε και προσωπικό που δεν νιώθει τόσο άνετα να επιστρέψει. Τουλάχιστον δεν είστε μόνοι σας. Όλες οι επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο αντιμετωπίζουν περίπου τα ίδια τα ζητήματα κι έτσι έχουμε συλλέξει μια σειρά απο συμβουλές για να αντιμετωπίσετε τα κρίσιμα αυτά συναισθήματα της εποχής.

1. Απευθυνθείτε στο φόβο όλων με καλά υποστηριζόμενες λύσεις

Ενεργήστε νωρίς για να καθυσηχάσετε το φόβο και λάβετε τα απαιτούμενα μέτρα για να εξασφαλίσετε την υγεία όλου του προσωπικού σας. Για παράδειγμα, υπενθυμίστε στους συνεργάτες σας πώς να εξασφαλίζουν τη δική τους υγεία αλλά και των ασθενών σας, επιδεικνύοντας τους τα κατάλληλα πρωτόκολλα απολύμανσης. Φτιάξτε τα αντίστοιχα σχεδιαγράμματα και έγγραφα ώστε να καταφεύγουν όποτε αισθάνονται ότι κάτι δεν πάει καλά.

Ταυτόχρονα μπορεί να θεωρήσετε χρήσιμο την πρόσληψη ενός συνεργείου καθαρισμού για τακτική απολύμανση της μονάδας σας καθώς επίσης και ενδέχομενες διαρυθμίσεις του χώρου σας.

Προληπτικά μέτρα θα αποδείξουν τόσο στο προσωπικό σας όσο και στους ασθενείς σας ότι νοιάζεστε.

2. Κλειδί, η επικοινωνία

Δεν μπορούμε να δώσουμε περισσότερη έμφαση - επικοινωνήστε!! Με τους ασθενείς σας, του δυνητικούς ασθενείς σας, με το προσωπικό σας. Μοιραστείτε μαζί τους τί κάνετε για να είναι όλοι ασφαλείς, ποιές νέες διαδικασίες έχετε υιοθετήσει για να περιορίσετε την όποια επαφή και να απολυμάνετε, ποιες είναι οι επιλογές εάν είναι ιδιαίτερα αγχωμένοι. Επίσης, ζητείστε τη γνώμη τους στην όποια σας επικοινωνία. Ενδεχομένως να έχετε κάποιον ασθενή που χρειάζεται κάποια εξειδικευμένη λύση (π.χ. καρκινοπαθής, ηλικιωμένος) αλλά δεν θέλει να σας φέρει σε δύσκολη θέση. 

Όλοι μας περνάμε απο διαφορετικά στάδια κατά τη διάρκεια μιας κρίσης. Να είστε ανοικτοί λοιπόν στο γεγονός ότι οι ασθενείς και το προσωπικό σας είναι όλοι σε διαφορετικά στάδια, διαφορετικές χρονικές στιγμές, ακόμη και την ίδια μέρα.

Η άρση των περιορισμών είναι το πρώτο βήμα για να έρθουν οι ασθενείς σας πίσω, αλλά αυτό απο μόνο του δεν είναι αρκετό. Όταν ανοίξετε ξανά με το lockdown του κορωνοιού, "οι πελάτες / ασθενείς σας πρέπει να αισθάνονται αρκετή εμπιστοσύνη στην όποια επιχείρηση / μονάδα πρόκειται να απευθυνθούν και ότι έχει δημιουργηθεί ένα περιβάλλον αρκετά προστατευμένο για να το επισκεφθούν".

Χρησιμοποιήστε για αυτό όλα τα ψηφιακά εργαλεία marketing για να επικοινωνήσετε την πληροφόρηση αυτή: email, ιστοσελίδα, social media.

Εάν είστε συνεργάτης μας, σίγουρα το προσωπικό της MEDICAL PROMOTION μπορούν να σας βοηθήσουν να ενημερώσετε τους ασθενείς σας για την μετά-COVID19 εποχή.

3. Προετοιμαστείτε για όλα τα σενάρια και μάθετε από τους άλλους!

Η αλήθεια είναι ότι ακόμη κι αν λάβετε όλα τα απαιτούμενα μέτρα πρόληψης και προστασίας, είναι πιθανό κάποιοι συνεργάτες σας να μην επιστρέψουν λόγω της ανασφάλειας που νιώθουν. Σκεφθείτε να συμβεί αυτό. Πώς θα χειριστείτε την κατάσταση;

Θυμηθείτε όλοι μας κινούμαστε σε αχαρτογράφητα νερά. Συνεργαστείτε και μοιραστείτε τις ιδέες ή τους προβληματισμούς σας με άλλους συναδέλφους σας.

4. Γίνετε πιο δημιουργικοί

Εάν δείτε ότι το πρόγραμμα σας δεν γεμίζει όπως περιμένατε ή ελπίζατε, ενδεχομένως χρειάζεται να σκεφθείτε λίγο διαφορετικά. Σε όλο τον κόσμο, το κοινό είναι λίγο διστακτικό να επιστρέψει στην κανονικότητα..οπότε θα πρέπει λίγο να σκεφθείτε κι άλλους τρόπους να αντλήσετε εισόδημα.

Για παράδειγμα, πώς μπορείτε να βοηθήσετε τους ασθενείς σας ψηφιακά;
Ενδεχομένως οι online επισκέψεις για συγκεκριμένα περιστατικά ή συμπτώματα;!

Και αν ακόμη βρίσκετε να μην αποδίδει, πάρτε το χρόνο σας να δουλέψετε το marketing και δη το digital marketing της μονάδας, του ιατρείου ή οδοντιατρείου σας. Το σίγουρο είναι ότι θα επιβιώσετε..απλά ο χρόνος απόδοσης διαφέρει.

Εξασφαλίστε μια δυνατή στρατηγική digital marketing για τους ασθενείς που είναι έτοιμοι να επισκεφθούν κάποιον της ειδικότητας σας. Η ιστοσελίδα σας είναι ανανεωμένη; Το online προφιλ σας έχει τις απαιτούμενες μαρτυρίες ασθενών; Προσεγγίστε ικανοποιημένους ασθενείς σας και ζητήστε τους να μοιρασθούν τις εμπειρίες τους online. Τέτοιες προσπάθειες σίγουρα θα σας ανταμοίψουν άμεσα.

Είμαστε εδώ να σας υποστηρίξουμε στο νέο σας ξεκίνημα!

Όπως εσείς στηρίζετε τους ασθενείς σας, έτσι κι εμείς είμαστε εδώ για σας.  Εάν είστε ήδη συνεργάτης μας και θέλετε βοήθεια στο σχεδιασμό ή στην υλοποίηση κάποιας περαιτέρω ενέργειας απλά ενημερώστε μας.

Εάν δεν συνεργαζόμαστε και θέλετε να μάθετε περισσότερα για το πώς μπορούμε να ενισχύσουμε το digital marketing της μονάδας σας, απλά επικοινωνήστε μαζί μας και ακόμη και μέσα στην ημέρα θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας.

Μιλήστε μαζί μας..

Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2020 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.

Search