Healthcare Marketing Tips

χρήσιμα άρθρα για τον επαγγελματία και τη μονάδα υγείας

Facebook: πώς η αλλαγή του αλγόριθμου επηρεάζει τις αναρτήσεις σας;!

To Facebook έχει αλλάξει τον αλγόριθμο του...ξανά!

Ο αλγόριθμος αυτός καθορίζει ποιες αναρτήσεις είναι ορατές κάθε φορά που κάποιος ελέγχει τον "τοίχο" του newsfeed του λογαριασμού του. Αντί να εμφανίζεται κάθε ανάρτηση με χρονολογική σειρά, ο αλγόριθμος του Facebook αξιολογεί κάθε ανάρτηση, τη βαθμολογεί και την προβάλλει με αντίστροφη ενδιαφέροντος για κάθε μεμονωμένο χρήστη του Facebook.

O αλγόριθμος δεν είναι στατικός και οι προγραμματιστές του Facebook όλο και κάτι αλλάζουν προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία κάθε χρήστη.

Ο αλγόριθμος λοιπόν μπορεί να χωριστεί σε τέσσερα μέρη:

  1. Σχετικότητα: είναι η ανάρτηση από άτομο, επιχείρηση, μέσο ενημέρωσης ή κάποιο άλλο φορέα που ο χρήστης συχνά αλληλεπιδρά (π.χ. μηνύματα, tagging, follow);

  2. Είδος περιεχομένου: τί είδους μέσα (video, φωτογραφίες, σύνδεσμοι κ.α.) περιέχονται στην ανάρτηση και ποιο είδος μέσου εξασφαλίζει μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τον εκάστοτε χρήστη;

  3. Δημοτικότητα: πώς αλληλεπιδρούν οι χρήστες με την ανάρτηση που έχουν ήδη δει; Ιδιαίτερα οι φίλοι σας π.χ. το κάνουν κοινοποίηση, το σχολιάζουν, το αγνοούν κ.ο.κ.

  4. Χρόνος ανάρτησης: πόσο νέα είναι η ανάρτηση; Όσο πιο νέα είναι μια ανάρτηση τόσο πιο ψηλά τοποθετείται.

Κάντε τον αλγόριθμο του Facebook να δουλέψει προς όφελος σας

Live στο Facebook

Πέρυσι τα Facebook Live έφτασαν στο 50% του συνόλου των δημοσιεύσεων. Και αυτό γιατί τα Live εξασφαλίζουν 6πλάσια δέσμευση σε σχέση με τα συνηθισμένα videos, και αρέσουν ιδιαίτερα στον αλγόριθμο.

Κάντε video που οι ασθενείς σας θα θέλουν να δουν

Ο χρόνος παρακολούθησης και ολοκλήρωσης του video σας είναι καθοριστικοί παράγοντες μιας και το Facebook έτσι ενημερώνει τους χρήστες ότι το video σας είναι αρκετά καλό για να το παρακολουθήσουν. Όσο περισσότερο εξασφαλίζετε το ενδιαφέροντ των χρηστών σας, τόσο πιο ψηλά κατατάσσεται η ανάρτηση με το video σας σύμφωνα με τον αλγόριθμό.

Διευρύνετε το κοινό σας, με τους μεγαλύτερους fans σας, την ίδια σας την ομάδα

Οι εργαζόμενοι σας, στην περίπτωση μιας μονάδας ή ενός πολυιατρείου, έχουν μεγαλύτερη αξιοπιστία για τον αλγόριθμο του Facebook παρότι η ίδια σας η σελίδα στο Facebook.

Συμβουλή επαγγελματιών: Βάλτε τα μέλη της ομάδας σας να δημοσιεύσουν για σας και κάντε tag την Page σας! Το περιεχόμενο που προέρχεται από τους εργαζόμενους είναι τέλειο από άποψη engagement και αξίας στο Facebook.

Το ΤikTok μάλιστα είναι αντίστοιχα καλό μέσο για την ομάδα σας να διασκεδάσει με τους ασθενείς σας ή να δείξει γιατί πρέπει να σας προτιμήσουν.

Αγνοήστε τον αλγόριθμο και χρησιμοποιείστε τα Facebook Stories

Το καλύτερο χαρακτηριστικό των stories είναι ότι...δεν είναι μέρος του Facebook feed! Τα Facebook Stories ξεπερνούν την κατάταξη των αναρτήσεων σας και δεν επηρεάζονται από τον όποιο αλγόριθμο! Σύμφωνα μάλιστα με το Facebook, περισσότερο από 58% των χρηστών έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα μιας επιχείρησης για περισσότερες πληροφορίες μετά από ένα Story.


Με περισσότερα από 2.8 δισεκατομμύρια χρήστες, το Facebook είναι καθοριστικό στην επιτυχία της στρατηγικής social media marketing της δικής σας μονάδας υγείας, του δικού σας ιατρείου ή οδοντιατρείου.

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2021 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.

Search