Πώς να κάνετε τους ασθενείς να εμπιστευθούν το "brand" του ιατρείου / οδοντιατρείου σας;

Μια από τις πιο κρίσιμες ενότητες marketing μιας επιχείρησης είναι η καλλιέργεια της ταυτότητας..του λεγόμενου branding σας. Υπάρχουν χιλιάδες επαγγελματίες υγείας εκεί έξω που προσπαθούν να προσελκύσουν τους ίδιους δυνητικούς πελάτες / ασθενείς με εσας.

Σε αυτή την ψηφιακή εποχή του ανταγωνισμού, πολλά ιατρεία / οδοντιατρεία ξεχνούν ότι η εμπιστοσύνη είναι το κύριο συστατικό που συγκρατεί τη σχέση τους με τον ασθενή.

Οι περισσότεροι επαγγελματίες υγείας επικεντρώνονται στη δημιουργία ζήτησης και στην πώληση περισσότερων υπηρεσιών.

Ωστόσο, σε αυτή την αγορά, το να γνωρίζετε πώς να τοποθετήσετε τη δική σας εμπορική ταυτότητα είναι κρίσιμο για να ξεχωρίζετε από τον θόρυβο και να παραμείνετε κορυφαίοι στην επιλογή των ασθενών-στόχος σας.

Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες marketing στο εξωτερικό, 80% των ασθενών χάνουν την εμπιστοσύνη τους στις επιχειρήσεις που προτιμούσαν.

Η εμπιστοσύνη αποτελεί ένα από τα θεμέλια στοιχεία μιας δυνατής και με διάρκεια ταυτότητας.

Μιας και ένα αξιόπιστο brand δεν μπορεί να δηιουργηθεί σε μία νύκτα, υπάρχουν αποτελεσματικές στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να χτίσετε την αξιοπιστία αλλά και την πιστότητα των ασθενών σας.

Ακολούθως, σας παραθέτουμε 8, αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας, τρόπους για να χτίσετε την αξιοπιστία του δικού σας brand και να εξασφαλίσετε την εμπιστοσύνη των δυνητικών αλλά και υφιστάμενων ασθενών σας.

#1: Διαφάνεια

Να είστε ειλικρινείς για τα προιόντα / υπηρεσίες σας και αμερόληπτοι στην αλληλεπίδραση σας με τους ασθενείς. Οι ασθενείς σας περιμένουν να ενημερωθούν έγκυρα και με ειλικρίνεια.

Επιτρέψτε στους ασθενείς σας - δυνητικοί ή υφιστάμενοι - να γνωρίσουν ποιος / ποιά είστε και το εύρος των υπηρεσιών που παρέχετε. Η διαφάνεια αυτή θα ενισχύσει την εμπιστοσύνη στο "brand" σας.

Όσο περισσότερο κατανοούν οι ασθενείς σας - δυνητικοί ή υφιστάμενοι - τον τρόπο λειτουργίας του ιατρείου / οδοντιατρείου σας τοσο περισσότερο σας εμπιστεύονται ενώ η ειλικρίνεια και η προσωπική επαφή χαίρουν ιδιαίτερης εκτίμησης.

#2: Συνέπεια

Η συνέπεια στην παροχή καλής εξυπηρέτησης είναι κλειδί στη δημιουργία εμπιστοσύνης.

Σχετική έρευνα άλλωστε απο την γνωστή εταιρεία McKinsey, έδειξε ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται τις επιχειρήσεις που είναι συνεπής σε εκπληκτικές εμπειρίες εξυπηρέτησης.

Η προώθηση σας με ταυτόχρονη εκπλήρωση των προσδοκιών ακόμη και των πιο απαιτητικών πελατών / ασθενών σας είναι ιδανικό!

Τα μηνύματα της marketing campaign σας προωθούν τις υπηρεσίες σας ενών η εμπειρία όσων βίωσαν την εμπειρία που υπόσχεστε θα πρέπει να ακολουθεί στα social media.

#3: Επενδύστε στη συναισθηματική επαφή

Μερικές απο τις πιο αναγνωρισμένες και αξιόπιστες "brands" στο χώρο της υγείας διεθνώς, χρησιμοποιούν το συναίσθημα για να συνδεθούν με το κοινό - στόχο τους.

Σύμφωνα με σχετική έρευνα, η συναισθηματική επαφή είναι καθοριστικής σημασίας στη δημιουργία εμπιστοσύνης.

Οι "brands" που μπορούν και δημιουργούν αυτή τη συναισθηματική επαφή, ειναι αυτές που παρατηρούν αυξημένη πιστότητα πελατών / ασθενών, αυξημένα έσοδα και βελτιώνουν την προς τα έξω εικόνα τους.

Σίγουρα βέβαια το συναίσθημα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας αλλά και την εξυπηρέτηση του ασθενή.

#4: Στρατηγικές συνεργασίες

Οι στρατηγικές συνεργασίες αποδίδουν καλά γιατί αρκετοί επαγγελματίες υγείας δεν έχουν τις υποδομές να χτίσουν το δικό τους "brand" απο την αρχή. Το marketing αλλα και η προβολή συνήθως κοστίζουν. Η δημιουργία συνεργασιών, ωστόσο, ακόμη και με τοπικής εμβέλειας "brands" που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και συμμερίζεστε τη φιλοσοφία τους, δύναται να σας χαρίσουν το απαιτούμενο πλεονέκτημα.

Οι συνεργασίες δεν σας χαρίζει μόνο αξιοπιστία αλλά και αύξηση του τζίρου σας και διατήρηση ασθενών. Ωστόσο, θα πρέπει να διατηρήσετε τη γνησιότητα σας στα πλαίσια της όποιας συνεργασίας. Είναι καθοριστικής σημασίας να εξασφαλίσετε ότι παρέχετε και εσείς κάτι σε αντάλλαγμα που θα τους (δηλ. το συνεργάτη σας) βοηθήσει να εκπληρώσει του επιχειρηματικούς τους στόχους.

#5: ζητήστε σχόλια και συστάσεις

Σύμφωνα με μία απο τις έρευνες της γνωστής εταιρείας Nielsen, περισσότερο απο 84% των καταναλωτών βασίζονται σε συστάσεις για να αποφασίσουν εαν ενα "brand" είναι αξιόπιστο. Μαρτυρίες και συστάσεις απο τους υφιστάμενους ασθενείς σας είναι απο τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να στρέψετε τα φώτα πάνω σας.

Έτσι, μπορείτε να ζητήσετε απο τους ικανοποιημένους ασθενείς σας να συστήνουν τις υπηρεσίες σας και σε άλλους στο δικό τους δίκτυο (φίλοι, οικογένεια, κ.α.).

#6: επενδύστε στο περιεχόμενο

Η δημιουργία μιας στρατηγικής συμπαγούς περιεχομένου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για να καταστήσει την επωνυμία σας αξιόπιστη. Το σχετικό περιεχόμενο που ενημερώνεται σε τακτική βάση μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της επωνυμίας σας στα κανάλια κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και να σας καθοδηγήσει ως ηγέτη της ειδικότητάς σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε ενδιαφέρον περιεχόμενο με τη μορφή blog posts, newsletters, white papers, περιπτωσιολογικές μελέτες, infographics, video και άλλες ενέργειες marketing.

Ωστόσο, είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι το περιεχόμενο είναι έγκαιρο, αποτελεσματικό και σχετικό με τους ασθενείς-στόχους σας.

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι είδους περιεχόμενο μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε την εμπιστοσύνη των πελατών;

Σύμφωνα με σχετική μελέτη, οι άνθρωποι θέλουν οι όποιες εταιρείες να παρέχουν πληροφορίες σχετικές και χρήσιμες, αλλά όχι διαφημιστικές. Οι περισσότεροι καταναλωτές αναζητούν την ακρίβεια, τη συνάφεια και τη δικαιοσύνη στο περιεχόμενό σας για να προσδιορίσουν εάν η επωνυμία σας είναι αξιόπιστη. Για εμας τους marketers στον τομέα της υγείας, αυτό σημαίνει ότι η παροχή αυθεντικού και σχετικού περιεχομένου είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση ενός αξιόπιστου εμπορικού σήματος / brand.

Αντίστοιχα, και η επιμέλεια περιεχομένου κερδίζει τεράστια δημοτικότητα. Η αναδημοσίευση σχετικού περιεχομένου δεν είναι παρά η ταξινόμηση της τεράστιας ποσότητας ηλεκτρονικών πληροφοριών και η ανταλλαγή του πιο σχετικού περιεχομένου με το κοινό-στόχο σας. Αυτό μπορεί να βοηθήσει το brand σας να κερδίσει αξιοπιστία, αφού το κοινό-στόχος σας θα σας βλέπει συνεχώς ως μια επιχείρηση που μοιράζεται πάντα πολύτιμες πληροφορίες.

#7: ζητήστε υποστήριξη απο όσους επηρρεάζουν την κοινή γνώμη

Αντί να δίνετε προσοχή σε διαφημιστικά μηνύματα για 'πωλήσεις', ολοένα και περισσότεροι πελάτες εμπιστεύονται τις συστάσεις ατόμων στη δημοσιότητα και το λεγόμενο word-of-mouth πριν λάβουν απόφαση. Αυτό είναι το λεγόμενο influence marketing. H κατεύθυνση απο άτομα επιρροής και bloggers μπορεί να σας βοηθήσει να εδραιώσετε την αξιοπιστία της επωνυμίας σας.

Οι influencers είναι δημοφιλείς προσωπικότητες που έχουν την εμπιστοσύνη συγκεκριμένου κοινού. Στην πραγματικότητα, λόγω της γνώσης του τομέα τους, οι οπαδοί τους εμπιστεύονται να τους καθοδηγήσουν στη λήψη αποφάσεων.

#8: ενεργοποιηθείτε στα social media

Ακριβώς με τον τρόπο που χρειάζεστε συστάσεις και μαρτυρίες ασθενών, τα κοινωνικά δίκτυα είναι μια ενεργή μορφή κοινωνικής απόδειξης. Εάν ένας πιθανός ασθενής βρεί την ιστοσελίδα σας, επισκεφθεί τη σελίδα κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και συνειδητοποίησει ότι δεν έχει ενημερωθεί, όχι μόνο έχετε χάσει την αξιοπιστία αλλά και νέα προσέλευση ασθενή.

Συνιστάται να επιλέξετε δύο ή τρεις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και να διατηρείτε μια ενεργή παρουσία στο διαδίκτυο σε αυτά τα δίκτυα. Η "επικοινωνία" με το κοινό-στόχο σας σε τακτική βάση είναι κρίσιμη. Αυτή η "επικοινωνία" θα δημιουργήσει αξιοπιστία με το κοινό-στόχο σας. Εάν δεν είστε ενεργός σε κοινωνικά δίκτυα για εβδομάδες, θα πρέπει να κατατάσσεστε ως αδρανείς και θα χάσετε την εμπιστοσύνη που ενδεχομένως έχετε χτίσει.

Συνεπώς...

Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας για το brand του ιατρείου / οδοντιατρείου σας απαιτεί δέσμευση και επιμονή. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εξασφαλίσετε την εμπιστοσύνη, αλλά όλα ξεκινούν με την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε. Εάν το προϊόν σας είναι τρομερό, τίποτα δεν θα λειτουργήσει. Ένα κακό προϊόν ή υπηρεσία δεν θα προσελκύσει ποτέ ενθαρρυντικές μαρτυρίες και θετικές κριτικές.

Έχετε την επιλογή να επιταχύνετε την ανάπτυξή σας και να κάνετε το brand σας ένα αγαπημένο και αξιόπιστο όνομα στην ιατρική κοινότητα. Γιατί λοιπόν να περιμένετε;

Στη MEDICAL PROMOTION, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε και να βελτιώσετε την αξιοπιστία της επωνυμίας σας.

Επίσης, μπορούμε να σας βοηθήσουμε να αξιολογήσετε τις κρίσιμες μετρήσεις μάρκετινγκ για να διασφαλίσετε ότι θα έχετε τη μέγιστη απόδοση επένδυσης (ROI). Οι ομάδες εμπειρογνωμόνων μας μπορούν να διασφαλίσουν ότι η αξιοπιστία της μάρκας σας συνεργάζεται με την αυξανόμενη εμπλοκή και διατήρηση των ασθενών.

Απλά, επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα.

Μιλήστε μαζί μας..

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2024 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.
ΣΕΔΕ ΜΕΛΟΣ
https://wa.me/306945277051