Όταν διαχειρίζεστε μόνοι σας ένα ιατρείο, συχνά το marketing του καταλήγει στο κάτω μέρος της λίστας με τις υπερφορτωμένες υποχρεώσεις σας.
Ωστόσο, οι αποτελεσματικές ιδέες marketing για ορθοδοντικά ιατρεία είναι ακριβώς αυτές που θα κρατήσουν το ιατρείο σας απασχολημένο και να συνεχίζει να ευδοκιμεί. Οι ενέργειες marketing όχι μόνο γεμίζουν το πρόγραμμά σας γεμάτο, αλλά μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκαθαρίσετε το όραμά σας για την ίδιο σας το ιατρείο, να αποκτήσετε την ενότητα της ομάδας σας και να υποστηρίξετε ακόμη πιο αποτελεσματικά την υγεία και την ευημερία των ασθενών σας.
Νιώθετε ότι η στρατηγική marketing σας είναι στάσιμη; Σας παραθέτουμε 10 λαμπρές ιδέες marketing για το ορθοδοντικό σας ιατρείο προκειμένου να αναζωογονήσετε τις προσπάθειές σας.
1. Διατηρείστε το Χαρακτήρα σας
Όταν αφορά την υγεία και την εικόνα μας, οι περισσότεροι ασθενείς θέλουν έναν έμπειρο επαγγελματία που μπορεί να μας εξηγήσει τις διάφορες επιλογές, να απαντήσει τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες μας, πρόσωπο με πρόσωπο. Αδράξτε κάθε ευκαιρία να αναδείξετε τα χαμογελαστά πρόσωπα της ομάδας σας που νοιάζεται είτε μέσω της ιστοσελίδας σας, είτε μέσω των social media, στο video, ή στις πληρωμένες σας διαφημιστικές καμπάνιες.
Τονίστε την εκπαίδευση σας, το πάθος σας και την όποια εξειδίκευση σας.
Μη χαθείτε μέσα στις γενικές απαιτήσεις των media. Αντίθετα, αναζητήστε τις ευκαιρίες σας.
2. Ακολουθήστε αξιόλογες πηγές για φρέσκιες ιδέες
Όταν το marketing είναι μια συνεχής προσπάθεια παραγωγής νέου περιεχομένου, η αλήθεια είναι ότι κάποια στιγμή είναι κουραστικό. Μην ανησυχείτε! Δεν είστε ο μόνος που προσπαθείτε να βρείτε καινοτόμους τρόπους επικοινωνίας. Ο digital κόσμος είναι γεμάτος από οδοντιατρικές και ορθοδοντικές κοινότητες και κανάλια που παράγουν ενδιαφέρον, καινοτόμο περιεχόμενο. Ακολουθήστε αντίστοιχες πηγές όπως η AOO ή ακόμη και εμπορικές εταιρείες του κλάδου προκειμένου να εμπνευστείτε με ιδέες, περιεχόμενο και νέα της δραστηριότητάς σας. Μην ξεχνάτε μπορείτε πάντα να βρίσκετε χρήσιμο υλικό και στο Pinterest ή στο blog μας.
Ακόμη κι όσο εξελίσσεται η τεχνολογία, οι άνθρωποι συνεχίζουν να βρίσκουν παλιούς πατροπαράδοτους τρόπους για να βρίσκουν το δικό τους πάροχο υγείας. Η προσωπική σύσταση είναι ένας από αυτούς. Σίγουρα, οι δυνητικοί σας ασθενείς θα κοιτάξουν και την ιστοσελίδα σας και θα αναζητήσουν τα credentials σας..αλλά τα σχόλια των ίδιων των ασθενών σας είναι αυτά που μετρούν!
Έτσι, αν οι σχολιαστές σας κάνουν αρνητικά σχόλια για το ιατρείο σας, ή οι κριτικές σας μοιάζουν ύποπτες για κάποιο λόγο, ενδέχεται να σας κάνουν κακό.
Ορισμένα πράγματα στις κριτικές σας που αξίζει να προσέξετε:
Black Friday μοναδικές προσφορές έως 30/11 για digital marketing ετήσια προγράμματα υποστήριξης στο εκάστοτε ιατρείο, οδοντιατρείο κ.α.
Θέλετε κι εσείς μια ολοκληρωμένη παρουσία στα social media αλλά δεν έχετε χρόνο για τη δουλειά αυτή; Θέλετε μήπως να ενισχύσετε τις αναρτήσεις σας και με υλικό εκτός των δικών σας καθετοποιημένων προσφορών;
Εσείς ακόμη θεωρείτε επιτυχημένο social media marketing την αναδημοσίευση περιεχομένου από την ιστοσελίδα σας;
Τα social media άλλαξαν.