Μετακομίζετε ή ξεκινάτε τώρα το ιατρείο ή το οδοντιατρειο σας? Σας παραθέτουμε βασικά σημεία που θα πρέπει να προσέξετε κατα την επιλογή της νέας σας έδρας στέγασης!
Μια από τις πιο κρίσιμες ενότητες marketing μιας επιχείρησης είναι η καλλιέργεια της ταυτότητας..του λεγόμενου branding σας. Υπάρχουν χιλιάδες επαγγελματίες υγείας εκεί έξω που προσπαθούν να προσελκύσουν τους ίδιους δυνητικούς πελάτες / ασθενείς με εσας.
Όταν αποφασίζεις να μειώσεις τις ακυρώσεις ή τις χωρίς προειδοποίηση "μη εμφανίσεις" στα προγραμματισμένα ιδιωτικά ραντεβου του ιατρείου σας, υπάρχουν διαφορετικά πρωτόκολλα εφαρμογής για:
-
Νέους ασθενείς
-
Ασθενείς που προσέρχονται για επανεξέταση
-
Ασθενείς που έχουν προγραμματίσει επέμβαση
-
Ασθενείς που ακύρωσαν προγραμματισμένη επέμβαση, κ.α.
Αχ αυτή η αίθουσα αναμονής..
Εξελίσσοντας την οργάνωση και το marketing του ιατρείου / οδοντιατρείου σας, δε θα μπορούσατε να αφήσετε ανέπαφη το χώρο αναμονής σας.
Για εσάς τους πλαστικούς χειρουργούς, η ιστοσελίδα σς αποτελεί ουσιαστικά τη βιτρίνα του ιατρείου σας.