Το Instagram δεν είναι σαν τα υπόλοιπα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης (social media)! Ωστόσο, μην το αφήνετε να σας φοβίζει - είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ακόμη κι αν χρησιμοποιείται το Instagram στο ιατρείο, στο οδοντιατρείο και κάθε άλλη μονάδα υγείας για αρκετό καιρό, είμαστε σίγουροι ότι οι πληροφορίες ακολούθως θα ενισχύσουν τις προσπάθειες σας.
Εάν η πρόσβαση δεν είναι στις προτεραιότητές σας, θα έπρεπε! Νέες προδιαγραφές θα πρέπει να σας κάνουν να αναθεωρήσετε την προβολή της μονάδας σας στο διαδίκτυο!
Η εξασφάλιση της καλύτερης δυνατής εμπειρίας του χρήστη στην ιστοσελίδα σας είναι πάντα κορυφαία προτεραιότητα. Και αυτό σημαίνει να είμαστε προσεκτικοί σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα με αναπηρίες - όπως εκείνα με αχρωματοψία και απώλεια ακοής - αλληλεπιδρούν με τον ιστότοπο της μονάδας υγείας σας. Παρόλο που η προσβασιμότητα είναι πάντα σημαντική, μια επερχόμενη ανανέωση στις απαιτήσεις προσβασιμότητας λαμβάνει το τελευταίο διάστημα ολοένα και περισσότερη προσοχή.
Φόβος, Αβεβαιότητα, Αγωνία. Λέξεις που όλοι μας έχουμε ακούσει ή νιώσει τελευταία. Για αυτό και είναι σημαντικό να απευθυνθούμε σε αυτό το ζήτημα που ενδεχομένως πολλοί απο σας αντιμετωπίζεται αυτή την εποχή, φόβος και αγωνία σε εσας και τους ασθενείς σας.
Δεν υπάρχει πλέον ορθοπαιδικός χειρουργός που δεν έχει ιστοσελίδα.. είτε για την υιοθέτηση νέων περιστατικών είτε για τη συνέχιση της επικοινωνίας του με τους υφιστάμενους ασθενείς του. Επειδή πολλά ακούγονται και βλέπουμε πολλά, ακολούθως σας παραθέτουμε απλές συμβουλές για το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας ορθοπαιδικού χειρουργού που έχει αποτέλεσμα, δηλαδή φέρνει νέα περιστατικά!
Αναμφίβολα, η πανδημία του κορωνοιού έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και ο ιδιωτικός κλάδος υγείας δεν αποτελεί εξαίρεση. Πολλά ιατρεία πλέον είναι κλειστά, ορισμένα υπολειτουργούν, επιλεκτικές χειρουργικές επεμβάσεις έχουν αναβληθεί και ακόμη και η έναρξη της όποιας δραστηριότητας δεν θα είναι άμεση αλλά σταδιακή. Συνεπώς, όλοι βιώνουμε μια εποχή μεγάλης αβεβαιότητας.