Μια εταιρεία / agency για ιατρικό marketing οφείλει να διαθέτει σαφή γνώση αλλά και εμπειρία στον ευρύτερο κλάδο της διαφήμισης, ώστε να γνωρίζει πώς θα παρέχει στην κάθε απευθυνόμενη επιχείρηση (μονάδα υγείας) υπηρεσίες που θα αναδείξουν τις υπηρεσίες και τα προιόντα της στο απευθυνόμενο κοινό της, π.χ. ασθενείς. Και όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν χωρίς να υπάρχει μια ουσιώδης βάση, μια συγκεκριμένη στρατηγική marketing βασιζόμενη σε συγκεκριμένη φιλοσοφία.
Η "Gen Z" περιλαμβάνει όλους τους ενήλικες που έχουν γεννηθεί ανάμεσα στο 1997 και 2012.
Η εποχή που διανύουμε, είτε ως "after covid19" είτε ως "πανδημία" ή ακόμη και ως "περίοδο ιδιαίτερων συνθηκών" μας έχει διδάξει αρκετούς πολλά πράγματα, αποτελώντας ταυτόχρονα κι ένα μοναδικό case study στο marketing και την επικοινωνία.
Τί είναι το video marketing για το χώρο της υγείας και πώς μπορείτε να το αξιοποιήσετε προς όφελος του ιατρείου σας;
To healthcare marketing video είναι πλέον ένα δυνατό εργαλείο. Ωστόσο, μόνο του είναι άχρηστο όπως και κάθε τακτική marketing. Γιατί; Φυσικά γιατί όπως η ειδικό μας κ. Ρόζη αναφέρει "όλες οι ενέργειες θα πρέπει να αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης στατηγικής κι αντίληψης περί marketing της μονάδας σας προκειμένου να επιτευχθεί το μέγιστο δυνατόν θετικό αποτέλεσμα". Και μας επιβεβαιώνει τη σκέψη της αυτή αναφέροντας πως "όποτε αναλογίζεστε την αξιοποίηση κάποιου εργαλείου, θα πρέπει να αναρωτιέστε: κι εγώ πώς το χρησιμοποιώ;"
To Facebook έχει αλλάξει τον αλγόριθμο του...ξανά!
Ο αλγόριθμος αυτός καθορίζει ποιες αναρτήσεις είναι ορατές κάθε φορά που κάποιος ελέγχει τον "τοίχο" του newsfeed του λογαριασμού του. Αντί να εμφανίζεται κάθε ανάρτηση με χρονολογική σειρά, ο αλγόριθμος του Facebook αξιολογεί κάθε ανάρτηση, τη βαθμολογεί και την προβάλλει με αντίστροφη ενδιαφέροντος για κάθε μεμονωμένο χρήστη του Facebook.