Περιεχόμενο ιστοσελίδας που φέρνει νέους ασθενείς
Αυτό ξεκινά με καλό περιεχόμενο για σας, το ιατρείο / οδοντιατρείο σας και την φιλοσοφία παροχής υπηρεσιών σας προς τον τελικό αποδέκτη, τον ίδιο τον ασθενή.
Έτσι, όχι μόνο αναλαμβάνουμε τη σύνταξη του περιεχομένου σας αλλά την επιμέλεια κειμένων βάσει της ειδικότητας σας...και κυρίως τη σύνταξη κειμένων που φέρνουν νέους ασθενείς.
Μάλιστα, όταν ξεκινάτε τη συνεργασία σας μαζί μας, ο συνεργάτης μας από τα πρώτα πράγματα που σας ρωτά είναι:
- Τί κάνει το ιατρείο / οδοντιατρείο σας ξεχωριστό;
- Τί είδους περιστατικά επιθυμείτε να προσεγγίσετε;
- Ποιές άλλες επιπρόσθετες υπηρεσίες επιθυμείτε να παράσχετε;
Μετατρέποντας επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πραγματικούς ασθενείς σας.
Οι σύντακτες μας, συγκεκριμένα, δίνουν σημασία στα ακόλουθα σημεία για να εξασφαλίσουν τη δέσμευση του όποιου επισκέπτη της ιστοσελίδας σας:
-
Περιεχόμενο που να είναι περιηγήσιμο - ο κόσμος δεν διαβάζει κείμενα σε μια ιστοσελίδα σαν να είναι βιβλίο. Αντίθετα, είναι σαν να διαβάζει εφημερίδα (τις θυμάστε;). Αποφεύγουμε λοιπόν τις μεγάλες παραγράφους, αφαιρούμε περιττές λέξεις και μορφοποιούμε το κείμενο με μικρές παραγράφους, τονισμένες προτάσεις και bullets.
-
Περιεχόμενο που δεσμεύει τον αναγνώστη του - με την υπόσχεση ότι κάτι πιο ενδιαφέρον κρύβεται λίγο πιο κάτω, κάθε λέξη είναι σχετική. Οι χρήστες της ιστοσελίδας σας γνωρίζουν ήδη ότι θέλουν την ειδικότητα σας. Το θέμα είναι να επιλέξουν εσάς!
-
Περιεχόμενο που πείθει - η ιστοσελίδα σας δεν πρόκειται να αντικαταστήσει τη wikipedia ούτε να περιέχει δελτία τύπου. Ο στόχος των κειμένων σας είναι να δώσει ελπίδα, σιγουριά και να σας κάνει να δείχνεται την κατάλληλη επιλογή. Κάνοντας αυτό σε συνδυασμό με την τοποθέτηση εργαλείων που προτρέπουν τον ασθενή να σηκώσει το τηλέφωνο και να σας καλέσει είναι ο στόχος της μετατροπής επισκεπτών μιας ιστοσελίδας σε πραγματικούς ασθενείς.