ΈΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; CLICK HERE
Δευτ - Παρ: 09.00 - 21.00
κατόπιν ραντεβού
+30 210 9658356
13, Λεωφ. Βάκχου,
Βάρη 16672

Healthcare Marketing Tips

χρήσιμα άρθρα για τον επαγγελματία και τη μονάδα υγείας

Επιλέξτε τη σωστή πλατφόρμα social media για τη δική σας μονάδα υγείας

Ενώ τα hashtags (λέξεις - κλειδιά) και τα emojis (εικονίδια έκφρασης) μπορεί να σας φαίνονται αστεία για την επαγγελματική σας δραστηριότητα, η αλήθεια είναι ότι πολλοί απο τους υφιστάμενους αλλά και δυνητικούς ασθενείς σας βρίσκονται στα social media, μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ για να συνεχίσετε να αγνοείται!

Η προσθήκη των social media, το έχουμε πει πολλές φορές μέσα από αυτό το blog, στις εφαρμοζόμενες τακτικές marketing της δική σας μονάδας υγείας μπορεί να σας βοηθήσει στη στοχευμένη προβολή στην περιοχή δραστηριοποίησης σας ενώ μπορούν να αποτελέσουν μια πραγματική πηγή πληροφοριών για σας και κυρίως τους ασθενείς σας.

Social media...αν ξεκινάτε τώρα με όλες αυτές τις διαθέσιμες πλατφόρμες (Facebook, Twitter, Instagram κ.α.) πώς θα επιλέξετε σε ποια ή ποιες πλατφόρμες να προβληθείτε .. και στην ουσία ποια αξίζει το χρόνο και τα χρήματα σας;

Ακολουθείστε τις ακόλουθες απλές οδηγίες μας, δώστε προσοχή σε υφιστάμενους και νέους ασθενείς και αυξήστε την εισροή ασθενών!

  • Βρείτε σε ποια πλατφόρμα βρίσκετε το κοινό-στόχος σας! Πώς θα γίνει αυτό; Πρώτα απ'όλα βρείτε το εσείς και ταυτοποιήστε τον ιδανικό ασθενή σας..π.χ. το είδος ασθενή που χρειάζεστε περισσότερο, κ.α. Μελετήστε τη δραστηριότητα των συναδέλφων της ειδικότητάς σας. Ακόμη καλύτερα..ρωτήστε τους υφιστάμενους ασθενείς σας που επικοινωνήτε ήδη π.χ. μέσω διαδικτύου ποια πλατφόρμα τους ταιριάζει περισσότερο!

  • Ξεκαθαρίστε τον τελικό σας στόχο! Ο στόχος σας σίγουρα είναι η αύξηση των εσόδων σας..αλλά σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται να γίνεται ακόμη πιο συγκεκριμένοι π.χ. ενίσχυση προβολής σας στο διαδίκτυο, ενίσχυση εισροής πραγματικών ασθενών, ενίσχυση επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας, κ.ο.κ. Καθορίστε 1-3 στόχους και αμέσως θα δείτε ποια πλατφόρμα σας ταιριάζει περισσότερο για αυτό.

  • Παρακολουθήστε την αποτελεσματικότητα των όποιων ενεργειών σας! Οι περισσότεροι guru θα σας παραδεχθούν ότι για την αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας των social media εφαρμογών αρκεί να γνωρίζετε:

  • Πρόσβαση: ο αριθμός π.χ. των ατόμων που έχουν κάνει "Like" στη σελίδα στο Facebook Page σας αλλά και τον τελικό αριθμό των "λογαριασμών" / ατόμων που "βλέπουν" την εκάστοτε ανάρτησή σας.

  • Δέσμευση: ο τελικός αριθμός των "λογαριασμών" / ατόμων που "βλέπουν" την εκάστοτε ανάρτησή σας και αλληλοεπιδρούν αντίστοιχα π.χ. κάνοντας "like", κοινοποίηση κ.λ.π..

  • Leads: ο τελικός αριθμός των "λογαριασμών" / ατόμων που αλληλεπιδρούν στην αντίστοιχη ανάρτηση σας και στη συνέχεια μετατρέπονται σε πραγματικούς ασθενείς στο ιατρείο / οδοντιατρείο σας.

Για βοήθεια ως προς τη διαχείριση των social media του δικού σας ιατρείου / οδοντιατρείου, επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 9658 356 ή μέσω email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2019 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.

Search