Instagram: τα ΝΑΙ & ΌΧΙ για το ιατρείο σας

Το Instagram δεν είναι σαν τα υπόλοιπα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης (social media)! Ωστόσο, μην το αφήνετε να σας φοβίζει - είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε! Ακόμη κι αν χρησιμοποιείται το Instagram στο ιατρείο, στο οδοντιατρείο και κάθε άλλη μονάδα υγείας για αρκετό καιρό, είμαστε σίγουροι ότι οι πληροφορίες ακολούθως θα ενισχύσουν τις προσπάθειες σας.

Τί είναι το Instagram;

To Instagram ξεκίνησε αρχικά ως μια εφαρμογή του iPhone και στη συνέχεια επεκτάθηκε και στα Android κινητά. Γρήγορα, ξεπέρασε τους χρήστες κάθε άλλου social media όπως το LinkedIn, το Twitter, το Tumblr ακόμη και το ίδιο το Facebook! Και τώρα έχει πλέον 1 δισ. ενεργούς χρήστες. Πρόκειται για ένα κοινωνικό δίκτυο σχεδόν σαν το Facebook και το Twitter αλλά επικεντρώνεται κυρίως στην ανάρτηση φωτογραφιών. Οι χρήστες του χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες τους για να συνδεθούν με φίλους, γνωστούς, αγνώστους ή ακόμη και επιχειρήσεις / εταιρικούς λογαριασμούς. Αποτελεί το κοινωνικό μέσο όπου οι άνθρωποι εκφράζουν τις στιγμές της ζωής τους, τα ενδιαφέροντα και τις σκέψεις τους με μια φωτογραφία.

Ωστόσo...

Γιατί ένας επαγγελματίας υγείας (ιατρός, οδοντίατρος) θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το Instagram;

Γιατί οι ασθενείς να ενδιαφερθούν για τη σελίδα ενός επαγγελματία υγείας στο Instagram; Οι άνθρωποι παντού αναζητούν "αληθινές σχέσεις" με τις επιχειρήσεις που υποστηρίζουν. Με τον ίδιο τρόπο που αναζητούν επικοινωνία με φίλους, μέλη της οικογένειας ή / και συναδέλφους τους. Δεν πιστεύουν πλέον στο παραδοσιακό τρόπο προβολής και διαφήμισης. Συνδέονται με ανθρώπους που πιστεύουν και εμπιστεύονται. Μια σελίδα Instagram ενός επαγγελματία υγεία είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να συνδεθείτε με τους ασθενείς σας, υφιστάμενους και δυνητικούς, με τον ίδιο τρόπο που συνέονται οι φίλοι.

Μάλιστα, υπάρχουν ήδη influencers στην κάθε ειδικότητα, με χιλιάδες followers. Αυτό συμβαίνει κυρίως από το μέγεθος της έκθεσης, που αξιοποιεί ο κάθε επαγγελματίας.

Πώς μπορείς να προωθήσεις το ιατρείο σου στο Instagram;

Υπάρχουν τρείς τάσεις στο marketing στο Instagram:

  1. "Πίσω από τη σκηνή": αυτή η στρατηγική ξεκίνησε απο καλλιτέχνες και πρόσωπα που εκτίθενται στην κάμερα. Ωστόσο, οι ασθενείς σας φαίνεται να έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον σε αυτού του τύπου τη στρατηγική.

  2. "Συμμετοχή ασθενών": ανάρτηση φωτογραφιών ασθενών στο Instagram με ειλικρινή σχόλια. Ωστόσο, θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι γίνονται οι ίδιοι tagged και ότι έχετε φυσικά λάβει την άδεια δημοσίευσης της φωτογραφίας τους.

  3. "Διαγωνισμοί φωτογραφίας": τα γνωστά # (hashtags) κάνουν έναν διαγωνισμό φωτογραφίας, εύκολη υπόθεση! Επιλέξτε ένα hashtag (#) μοναδικό και ζητήστε από τους ασθενείς σας να μοιραστούν φωτογραφίες τους με αυτό το #. Επιλέξτε μια φωτογραφία και επιβραβεύστε τους για τη συμμετοχή.

Instagram Marketing για Επαγγελματίες Υγείας

  • ΌΧΙ στο overposting / στις πολλές αναρτήσεις!! Έως 2 φωτογραφίες την ημέρα είναι αρκετές. Κανένας δεν θέλει να βλέπει συνέχεια απο έναν λογαριασμό!

  • ΟΧΙ στις αναρτήσεις φωτογραφιών με λέξεις. Θα το δείτε συχνά στο Instagram. Αλλά το Instagram έχει απόδοση με αληθινές φωτογραφίες.

  • ΌΧΙ στην υπερβολική χρήση των φίλτρων. Τα φίλτρα είναι διασκεδαστικά, αλλά το κύριο ενδιαφέρον σας θα πρέπει να είναι οι ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.

  • ΌΧΙ στις φωτογραφίες ασθενών σας εκτός αν έχετε πρώτα λάβει σχετική άδεια. Η ανάρτηση φωτογραφιών περιστατικών είναι επιτρεπτή κάτοπιν σχετικής άδειας βάσει Συλλόγου και υφιστάμενου κώδικα δεοντολογίας.

  • ΌΧΙ στην υπερβολική χρήση hashtags (λέξεις-κλειδιά). Οι περισσότερες δεν είναι καλύτερα. Τα # είναι αποδοτικός τρόπος συνεισφοράς σε συλλογές φωτογραφιών, αλλά τα υπερβολικά # φαίνεται να ενοχλούν τους χρήστες.

  • ΌΧΙ στις συνεχείς αναρτήσεις των παρεχόμενων υπηρεσιών σας. Σας αρέσει όταν η αγαπημένη σας εκπομπή στην τηλεόραση κάνει διάλειμμα για διαφημίσεις; Το ίδιο συμβαίνει και με τα social media και δη το Instagram.

  • NAI στην ανάρτηση αληθινών φωτογραφιών! Οι ασθενείς σας θέλουν να συνδεθούν με τον επαγγελματία υγείας, ιατρό τους ή οδοντίατρο τους όπως με κάποιον που εμπιστεύονται.

  • ΝΑΙ στην κοινοποίηση γεγονότων, ενεργειών "πισω από την σκηνή". Οι ασθενείς σας δεν γνωρίζουν τι συμβαίνει για παράδειγμα στο χώρο αποστείρωσης του χειρουργείου ή στην αποστείρωση εργαλείων του οδοντιατρείου σας. Η αλήθεια είναι ότι θα εκπλαγείτε με το πόσο αρέσουν τέτοιου είδους φωτογραφίες ή video.

  • NAI στις αναρτήσεις ΜΕ ασθενείς σας. Ανάρτηση μιας απλής φωτογραφίας με εσας και τους ασθενείς σας, δείχνει ότι νοιάζεστε. Ταυτόχρονα, με τη χρήση των tags λαμβάνουν κι αυτοί ενημέρωση και κοινοποιείται και στα δικά τους προφίλ.

  • ΝΑΙ στις ομαδικές αναρτήσεις: κάνει τα μέλη της ομάδας σας να αισθάνονται μοναδικοί, συστήνεται η ανάρτηση και κάποιων ενδιαφέροντων χαρακτηριστικών τους.

  • ΝΑΙ στην απάντηση σχολίων - όταν οι άνθρωποι σας αφήνουν κάποιο σχόλιο, πάντα να αντιδράτε. Δείχνει όχι μόνο ότι τους ακούτε αλλά κι ότι νοιάζεστε.

  • ΝΑΙ σε διαγωνισμούς - επιλέξτε ένα μοναδικό # και προσφέρετε κάτι.. Το μόνο που θα έχουν να κάνουν είναι να μοιραστούν οι συμμετέχοντες φωτογραφίες με τα δικά σας στοιχεία..Γίνετε δημιουργικοί και διασκεδάστε το!

  • ΝΑΙ στην προώθηση εκδηλώσεων - εάν συμμετέχετε σε κάποιον οργανισμό ή κοινωφελές γεγονός, προωθήστε το κι ενημερώστε τους ασθενείς σας μέσα από το Instagram. Μοιραστείτε φωτογραφίες και κατά τη διάρκεια της όποιας εκδήλωσης.

  • ΝΑΙ στη χρήση # hashtags. Πρόκειται για έναν καλό τρόπο να οργανώσετε τις φωτογραφίες σας ανά θέματα. Πριν χρησιμοποιήσετε κάποιο # καλό είναι να κάνετε πρώτα μια μικρή έρευνα.

  • ΝΑΙ στην απάντηση φωτογραφιών κι αναρτήσεων που σας έχουν βάλει με ετικέτα (tagged) - η χρήση ετικέτας, σημαίνει ότι κάποιος έχει χρησιμοποιήσει το όνομα του λογαριασμού σας στην περιγραφή του. Αποτελεί έναν καλό τρόπο για να τραβήξετε την προσοχή του κοινού. Εάν λοιπόν σας κάνουν tagged, ανταποκριθείτε!

  • ΝΑΙ στην εκτύπωση φωτογραφιών - Σποραδικά, εκτυπώστε ορισμένες από τις Instagram φωτογραφίες σας και εκθέστε τις στο ιατρείο, οδοντιατρείο σας. Αυτός είναι ένας εύκολος τρόπος για να προωθήσετε το λογαριασμό σας στο Instagram και να ξεκινήσετε συζητήσεις για την παρουσία σας στα social media.

  • NAI στην παρακολούθηση άλλων τοπικών επιχειρήσεων στο Instagram και στη χρήση τοπικών #. Έτσι, θα εμφανίζεστε στις τοπικές αναζητήσεις και θα διευκολύνετε την προβολή σας σε τοπικό επίπεδο.

Και ΝΑΙ φυσικά και μπορείτε να μιλάτε για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και προσφορές σας στις αναρτήσεις σας στο Instagram, μία στο τόσο! Εξασφαλίστε όμως ότι αυτή η προώθηση είναι δημιουργική και δεν γίνεται συνέχεια. Βασικός στόχος της στρατηγική προβολής σας στο Instagram θα πρέπει να είναι να γίνεται το αγαπηγμένο TV show, ο καλύτερος φίλος και όχι το διαφημιστικό διάλειμμα.

Χρησιμοποιείτε το Instagram στη μονάδα υγείας σας, στο ιατρείο ή στο οδοντιατρείο σας; Εάν δεν χρησιμοποιείται το Instagram, αυτό το άρθρο σας βοήθησε ή δεν έχετε ακόμη πεισθεί;

Έτοιμοι να ασχοληθείτε σοβαρά με το Social Media Marketing του ιατρείου σας;

Το πρόγραμμα social media marketing μας, παρέχει προσιτές, υψηλής δημιουργικότητας ιδέες marketing, περιεχόμενο, στρατηγική και υποστήριξη που εξασφαλίζει την επιτυχία σας με μόλις 10 λεπτά απασχόλησης σας την ημέρα, αν θέλετε να ασχοληθείτε. Ας ξεκινήσουμε μαζί την εξέλιξη της μονάδας υγείας σας.

Μιλήστε μαζί μας..

 

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας!
Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2024 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.
ΣΕΔΕ ΜΕΛΟΣ
https://wa.me/306945277051