ΈΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; CLICK HERE

Healthcare Marketing Tips

χρήσιμα άρθρα για τον επαγγελματία και τη μονάδα υγείας

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

COVID19: πώς να προσαρμόσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας

Αναμφίβολα, η πανδημία του κορωνοιού έχει επηρεάσει τις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και ο ιδιωτικός κλάδος υγείας δεν αποτελεί εξαίρεση. Πολλά ιατρεία πλέον είναι κλειστά, ορισμένα υπολειτουργούν, επιλεκτικές χειρουργικές επεμβάσεις έχουν αναβληθεί και ακόμη και η έναρξη της όποιας δραστηριότητας δεν θα είναι άμεση αλλά σταδιακή. Συνεπώς, όλοι βιώνουμε μια εποχή μεγάλης αβεβαιότητας.

Αυτή τη στιγμή, το μήνυμα που δίνεται προς τα έξω έχει τη μεγαλύτερη σημασία.

Η ιστοσελίδα σας ανταποκρίνεται σε αυτές τις νέες ανάγκες και ανησυχίες των νέων και δυνητικών σας ασθενών;

Εάν όχι, είναι η κατάλληλη στιγμή να προσαρμοστείτε και να διαμορφώσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας έτσι ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες της κοινωνίας. Σε αυτό το άρθρο, λοιπόν, σας παραθέτουμε κάποιες πρακτικές συμβουλές για το πώς να το πετύχετε αυτό.
προσαρμογή κι αλλαγή...

Προσωρινά, προσαρμόστε την αρχική σας σελίδα

Εάν το ιατρείο σας είναι κλειστό ή δέχεστε μόνο έκτακτα περιστατικά, καλή ιδέα είναι προσωρινά να προσαρμόσετε το θέμα / αντικείμενο της αρχικής σας σελίδας ώστε να ενημερώσετε αντίστοιχα τους ασθενείς σας απο το πρώτο κλικ. Εύκολα και απλά, οι ασθενείς σας θα γνωρίζουν πώς να έρθου σε επαφή μαζί σας, σε περίπτωση ανάγκης.

Επιπρόσθετα των έκτακτων περιστατικών, προσφέρετε και υπηρεσίες ψηφιακής "επίσκεψης" / consultations; Εάν ναι, τότε θα πρέπει αυτό στρατηγικά να φαίνεται από το πρώτο κλικ.

Τέλος, φαίνεται ότι λόγω κορωνοιού η κατάσταση μεταβάλλεται καθημερινά ακόμη και σε τοπικό επίπεδο. Σκεφτείτε λοιπόν την ενδεχόμενη προσθήκη μιας ξεχωριστής επιλογής / κατηγορίας / menu με ειδικό κείμενο στην ιστοσελίδα σας προκειμένου να ενημερώνετε το κοινό σας. Σε αυτή τη σελίδα / κείμενο μάλιστα θα μπορείτε να διασφαλίζετε στους ασθενείς σας τα υψηλά μέτρα ασφαλείας που έχετε ήδη θέσει για την προστασία τους αλλά και εσας απο ενδεχόμενη διασπορά του κορωνοιού.

Οργανώστε τώρα πώς θα προσαρμόσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, όταν το ιατρείο / η μονάδα υγείας σας θα ανοίξει πάλι κανονικά.

H ανανέωση του περιεχομένου σας, όπως αναφέρεται ανωτέρω, προφανώς θα είναι προσωρινή. Τί μπορείτε να κάνετε για να σχεδιάσετε το περιεχόμενο της για όταν επιστρέψουμε στην "κανονικότητα";

Απευθυνθείτε στις οικονομικές ανησυγχίες των ασθενών σας

Ακόμη δεν γνωρίζουμε πλήρως το αντίκτυπο αυτής της πανδημίας στην οικονομία, αλλά εύλογο είναι ότι θα υπάρχουν ασθενείς σας που θα έχουν χάσει τη δουλειά τους ή θα έχουν υποστεί σοβαρή μείωση εισοδήματος.

Σας παραθέτουμε λοιπόν ορισμένες προτάσεις προκειμένου το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους:

  • Τονίστε τις οικονομικές επιλογές που είναι διαθέσιμες, ώστε οι ασθενείς σας να λάβουν τη θεραπεία που χρειάζονται.

  • Χρησιμοποιήστε απλή και κατανοητή γλώσσα ώστε οι ασθενείς σας να κατανοήσουν τι προσφέρετε και πώς μπορούν να κερδίσουν

  • Κατάλληλη στιγμή για να δημιουργήσετε το δικό σας πρόγραμμα μελών, κάτι πολύ διαδεδομένο στα ιατρεία πλέον του εξωτερικού. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υπάρχει αναφορά απο την αρχική σελίδα και να τονίζεται η εξοικονόμηση κόστους και λοιπών bonus του όποιου ασθενή-μέλους.

Διευκολύνετε την πρόσβαση των ασθενών σας

Είστε σε θέση να παρέχετε υπηρεσίες τηλειατρικής ή ψηφιακών επισκέψεων όσο το ιατρείο σας είναι κλειστό? Εαν ναι, εξασφαλίστε ότι οι ασθενείς σας γνωρίζουν πώς να προγραμματίσουν το δικό τους ψηφιακό ραντεβού και τα ωφέλη αυτού του είδους της υπηρεσίας. 

Εάν είστε διαθέσιμοι για έκτακτα περιστατικά ή/και τηλεφωνική ενημέρωση, εξασφαλίστε ότι στην ιστοσελίδα σας είναι διαθέσιμα τα στοιχεία επικοινωνίας σας, έχει επιλογές άμεσης επικοινωνίας ή ακόμη και προγραμματισμού ραντεβού.

Μπορούν για παράδειγμα οι ασθενείς να σας στείλουν μήνυμα άμεσα μέσω κάποιας λύσης τύπου messenger?

Όσο πιο εύκολη και απλή κάνετε τη δυνατότητα επικοινωνίας, τόσο μεγαλύτερο το ώφελος!

Δώστε έμφαση στην άνεση

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να βρείτε νέους τρόπους προσέγγισης περισσότερων νέων ασθενών τους επόμενους μήνες. Είστε σε θέση να παρέχετε ραντεβού πολύ νωρίς το πρωί, αργά το απόγευμα ή ακόμη και το σαββατοκύριακο; Εάν ναι, τονίστε το στην ιστοσελίδα και στα social media σας.

Επιπρόσθετες προσαρμογές του marketing της μονάδας σας

Προκειμένου να προσαρμοσθείτε στο νέο οικονομικό τοπίο, τώρα είναι η ώρα να αναθεωρήσετε τις προτεραιότητες σας από άποψη marketing για το επόμενο διάστημα.

Έτσι, σας παραθέτουμε κάποια ερωτήματα που θα πρέπει να σκεφθείτε:

  • Σκεφθείτε τις υπηρεσίες που θα συνεχίσουν να είναι απολύτως σημαντικές και επωφελείς για τους ασθενείς. Η ιστοσελίδα σας αναφέρει την σημασία και την αξία αυτών των υπηρεσιών; Χρειάζεται να δώσετε περισσότερη έμφαση σε αυτές τις υπηρεσίες έναντι άλλων;
  • Είναι μια καλή στιγμή να δώσετε λίγη ζωή στο πρόγραμμα σύστασης σας με νέα κίνητρα και προσφορές;
  • Υπάρχουν μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να ενισχύσετε τις σχέσεις σας με τους υφιστάμενους ασθενείς σας;
Θυμηθείτε, είναι πιο αποτελεσματικό να ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΤΕ τους υφιστάμενους ασθενείς σας και τις συστάσεις τους σε καιρό κρίσης!

Σκεφτείτε προσεκτικά σχετικά με το ποιές προσαρμογές έχουν περισσότερο νόημα για τη μονάδα σας το επόμενο διάστημα και μετά σχεδιάστε τον τρόπο επίτευξης τους. Οι αποφάσεις σας θα καθορίσουν τις ανανεώσεις που ταιριάζουν καλύτερα στη διαδικτυακή σας παρουσία αλλα και στις ενέργειες marketing σας.

Τώρα περισσότερο από ποτέ είναι σημαντικό να προσαρμόσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και το μήνυμα που απευθύνεται στους ασθενείς σας, προκειμένου να αποκτήσετε ή /και να ενισχύσετε την αμοιβαία εμπιστοσύνη σας. Η ύπαρξη μιας πλήρως ενημερωμένης ιστοσελίδας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των ασθενών και της κοινωνίας θα ενισχύσει την εικόνα σας έναντι των όποιων ανταγωνιστών σας που αυτή την εποχή έχουν σιωπήσει.

Εμείς εδώ δημιουργούμε απλές, άμεσες και επιτυχημένες λύσεις marketing απο το 1999. Επικοινωνήστε μαζί μας αν χρειάζεστε βοήθεια για την προσαρμογή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας, σε αυτή τη μεταβατική περίοδο.

Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2020 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.

Search