ΈΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ; CLICK HERE

Healthcare Marketing Tips

χρήσιμα άρθρα για τον επαγγελματία και τη μονάδα υγείας

Θέλετε να λαμβάνετε ενημέρωση μας με νέες ιδέες για το marketing της μονάδας υγείας (ιατρείο, οδοντιατρείο) σας;

Πώς να απαντήσω σε μια αρνητική κριτική ασθενή;

1starreview.png

"Πώς να απαντήσω σε μια αρνητική κριτική ασθενή;" μας ρωτάτε συχνά.. και η απάντηση μας είναι συγκεκριμένη "σίγουρα ΔΕΝ τη σβήνετε και απαντάτε!".

Πώς..;

Εσείς ως χρήστης του διαδικτύου, έχετε αναζητήσει ποτέ κάποιο εστιατόριο που δεν έχετε πάει ξανά κι απλά έχετε ακούσει το όνομα του;

Οι ασθενείς σας κάνουν αυτό ακριβώς όταν αναζητούν έναν νέο πάροχο υγείας στην ειδικότητά σας. Και για αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό η online παρουσία σας να είναι όσο το δυνατόν πιο καλή και ολοκληρωμένη!

85% των ασθενών πριν σας επισκεφθούν για πρώτη φορά, σας αναζητούν στο διαδίκτυο!
Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντική η διαχείριση της online φήμης σας μιας και μια αρνητική κριτική μπορεί να δώσει λάθος εντύπωση πριν καν έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.

Αποφύγετε τα Αρνητικά Σχόλια (reviews)

Η καλύτερη άμυνα είναι η πρόληψη! Θέλετε να αποφύγετε εντελώς τις αρνητικές online κριτικές και ο καλύτερος τρόπος αποφυγής είναι να είστε ένας μεγάλος ακροατής και να έχετε ανοιχτές γραμμές επικοινωνίας με τους ασθενείς σας.

Οι ασθενείς που προχωρούν σε αρνητικά σχόλια είναι αυτοί που αισθάνονται ότι δεν τους έχουν ακούσει ή είχαν / έχουν ανεκπλήρωτες προσδοκίες. Βεβαιωθείτε ότι εσείς και το προσωπικό σας είστε ανοιχτοί για να ακούσετε τις ανησυχίες και τα άγχη εκάστοτε ασθενή, είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε προβλήματα μόλις εμφανιστούν, και είστε δεκτοί σε προτάσεις και επικρίσεις.

Παρά τις καλύτερες προσπάθειές σας, ωστόσο, ενδέχεται να προκύψουν περιστασιακά αρνητικά σχόλια. Ωστόσο, η διαχείριση ακόμη και αρνητικών σχολίων μπορεί να αλλάξει την τελική εικόνα που φαίνεται προς τα έξω..

Απάντηση σε Αρνητικό σχόλιο (review)

Δεν είναι όλα χαμένα όταν βλέπετε 1-αστέρι κριτική (review) στο Facebook ή στο Google σας. Αν και δεν είναι ιδανικό, μπορείτε να αντιστρέψετε την εικόνα με μια καλά σκεπτόμενη απάντηση.

Συνήθως προτείνουμε την ακόλουθη διαδικασία:
  • Πρώτα, όχι πανικό! Συνήθως μία αρνητική κριτική, σε σύγκριση με πολλές άλλες καλές, φαίνεται ως πταίσμα και δίνει μια πιο αληθοφανή εικόνα της πρακτικής σας (δηλ. δεν μπορεί όλα να είναι τέλεια σε μια επιχείρηση!).

  • Απαντήστε, συντάσσοντας ένα κείμενο χωρίς συναισθήματα, με επαγγελματικό ύφος λαμβάνοντας όμως υπόψη σας τις ανησυγχίες του σχολιαστή / ασθενή και επισημαίνοντας ότι θα επικοινωνήσετε μαζί του για συζήτηση του αρνητικού αυτού συναισθήματος.

  • Συνεχίστε τη συζήτηση εκτός διαδικτύου, επικοινωνόντας με τον/τη σχολιαστή

  • Εάν η συζήτηση προχωρήσει καλά, ο χρήστης ενδέχεται να συμφωνήσει να αλλάξει τη βαθμολόγησή σας. Αν όχι, μην αγχώνεστε! Οι άλλοι χρήστες που θα δούν τη σκεπτόμενη απάντηση σας, θα αντιληφθούν ότι είστε ένας επαγγελματίας που ενδιαφέρεστε και λαμβάνετε υπόψη σας τη γνώμη των ασθενών σας.

Μην αφήνετε ένα κακό σχόλιο να σας επηρρεάσει

Γνωρίζουμε ότι δεν είναι εύκολο να μην σας επηρρεάσει ένα αρνητικό σχόλιο. Ωστόσο, είναι σημαντικό να προσπαθήσετε να μην απαντήσετε με προσωπική εμπάθεια και να αντιμετωπίσετε την κατάσταση αντικειμενικά. Προσπαθήστε να τη δείτε ως ένα μάθημα την όλη διαδικασία και να αποφύγετε αντίστοιχα σχόλια στο μέλλον.

Μιλήστε μαζί μας..

Εξασφαλίζουμε την ανάπτυξη εκάστοτε μονάδας στην υγεία, ανεξαρτήτως
μεγέθους, με τη σωστή αξιοποίηση εκάστοτε εργαλείου marketing.
13, Λεω. Βάκχου - Βάρη 16672
+30 210 9658356
sales@medicalpromotion.gr
© Copyright 2020 MEDICAL PROMOTION. All Rights Reserved.

Search