Περί διαδικτύου

Πλαστικός χειρουργός: πώς να κάνεις την ιστοσελίδα αποτελεσματικό εργαλείο υιοθέτησης νέων περιστατικών

Για εσάς τους πλαστικούς χειρουργούς, η ιστοσελίδα σς αποτελεί ουσιαστικά τη βιτρίνα του ιατρείου σας. Δυνητικοί ασθενείς δεν θα επισκεφθούν ξαφνικά το ιατρείο σας για να ενημερωθούν για θεραπείες, επεμβατικές ή μη, όπως αγοράζουν κάποιο gadget κ.α. Αντίθετα, οι τεχνολογικά μυημένοι καταναλωτές και ασθενείς σας, σας αναζητούν στο διαδίκτυο.

Όταν βρίσκουν το δικό σας ιατρείο και επιλέγουν να κάνουν το κλικ, θέλουν να μάθουν περισσότερα για τις υπηρεσίες σας.

Αν παραμείνουν για αρκετή ώρα στην ιστοσελίδα σας και τελικά σας πάρουν τηλέφωνο για ραντεβού, εξαρτάται απο την πρώτη εντύπωση που θα κάνει η ιστοσελίδα σας.

Η ιστοσελίδα του ιατρείου πλαστικής χειρουργικής σας πρέπει να διασφαλίζει στον επισκέπτη, τον επαγγελματισμό σας, την ικανότητα σας, το πόσο αποδοτικές είναι οι υπηρεσίες σας, κ.α. Αντίστοιχα, θα πρέπει η ιστοσελίδα σας να τους πείθει, να αντιλαμβάνονται ότι νοιάζεστε και να αναδεικνύει τη φιλικότητα του ιατρείου σας. Εμπιστοσύνη και άνεση είναι σημαντικά όταν επιλέγεις έναν πλαστικό χειρουργό.

Ποιός είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας σας;

διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο εδώ