Περί διαδικτύου

4 ερωτήσεις για την εταιρεία που θα αναλάβει την κατασκευή της ιστοσελίδας του ιατρείου ή οδοντιατρείου σας

Η αλήθεια είναι ότι η κατασκευή μιας νέας ιστοσελίδας ή η αντικατάσταση μιας παλαιότερης, δεν είναι κάτι που κάνετε κάθε μέρα. Και σίγουρα δεν είναι μια απόφαση που πρέπει να πάρετε χωρίς σκέψη. Στη σημερινή "digital" εποχή, η ιστοσελίδα αποτελεί βασικό εργαλείο για την προβολή του ιατρείου ή οδοντιατρείου σας.

Σίγουρα προγραμματιστές ή γραφίστες υπάρχουν πολλοί και μάλιστα πολύ καλοί! Η ωραία αισθητικά μακέτα ή ο καλός προγραμματισμός δεν είναι ο βασικός σας στόχος. Ο μοναδικός σας στόχος είναι η υιοθέτηση νέων ασθενών!
Και η αλήθεια είναι ότι οι "καλλιτέχνες" του είδους μπορούν να καταλήξουν ένας μεγάλος εφιάλτης για τον επαγγελματία υγείας που θέλει να ενισχύσει την παρουσία του online. Τα παραδείγματα που έχουμε ζήσει απο εμπειρίες πελατών μας δεκάδες: κακή διαχείριση πελάτη, ώρες ενημέρωσης / εκπαίδευσης για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τί πρέπει να προσέξουν στην εκάστοτε ειδικότητα, κ.α.

Ξεκινάτε τώρα ή έχετε καεί στο παρελθόν; Σε όποια κατηγορία και αν ανήκετε, σας συμβουλεύουμε να αξιοποιήσετε το ακόλουθο ερωτηματολόγιο πριν καταλήξετε στον τελικό συνεργάτη σας.

1/ Συστήνει κάποιος του κλάδου τη δουλειά σας;
Απάντηση: είμαστε η επιλογή του ιατρικού / οδοντιατρικού συλλόγου..

Η αλήθεια είναι ότι ως απάντηση είναι πειστική αλλά δεν καθρεφτίζει τις πραγματικές δυνατότητες της εταιρείας ή του επαγγελματία. Για παράδειγμα, όταν ένας γνωστός ηθοποιός συστήνει κάποια πιστωτική κάρτα, σημαίνει ότι αυτή έχει το χαμηλότερο επιτόκιο κ.α;! Σίγουρα οι συστάσεις είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο marketing..αλλά είναι ακριβώς αυτό, ένα εργαλείο marketing.

Επιπρόσθετα δε, καλό είναι κάποιος πλέον της επωνυμίας της σύστασης, να αναζητά και την ημερομηνία της σύστασης αυτής..ιδιαίτερα όταν μιλάμε για ψηφιακές λύσεις. Αν η σύσταση αυτή έχει γίνει το 2004, όταν ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο ήταν μηδενικός..τότε σίγουρα είναι παραπλανητική αυτή η σύσταση. Για να μην μιλήσουμε για τα ενδεχόμενα οικονομικά ωφέλη αυτής της όποιας σύστασης.

Ωστόσο, αυτο που θα πρέπει να κοιτάτε είναι "μας συστήνουν οι πελάτες μας....". Και για να σας πούμε την αλήθεια το θετικό feedback στην ψηφιακή αγορά είναι και ένας τρόπος χάρης προς τρίτους.

Στη MEDICAL PROMOTION αποφεύγουμε τις συστάσεις πλέον των πελατών μας. Όταν επιλέγεις έναν πάροχο για να σου φτιάξει την ιστοσελίδα, το μόνο που θα πρέπει να σε ενδιαφέρει είναι ότι το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των πελατών του είναι γεμάτα απο ασθενείς.

2/ Ποιός θα γράψει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μου;
Απάντηση (α): εσείς γνωρίζετε το αντικείμενο σας καλύτερα, συνεπώς είστε η καλύτερη επιλογή για τη σύνταξη των όποιων απαιτούμενων κειμένων.

Αλήθεια, ξέρετε εσείς πώς να γράψετε "εμπορικά" κείμενα ή πώς να προσεγγίσετε δυνητικούς ασθενείς με ένα ποιοτικό περιεχόμενο;! Εαν δεν έχετε την εμπειρία να συντάσετε περιεχόμενο για το διαδίκτυο, καλύτερα αναθέστε το σε κάποιον που το κάνει για χρόνια..

Η σύνταξη περιεχομένου που προσελκύει ασθενείς θέλει την τέχνη του. Ο μεμονωμένος επαγγελματίας και ο αντίστοιχα εξωτερικός συνεργάτης του, που θέλει απλά να σας αναλάβει την ιστοσελίδα για 100-200 ευρώ, απλά δεν θα σας εξασφαλίσει προγραμματισμό ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας.

Απάντηση (β): θα προσαρμόσουμε το περιεχόμενο της παλίας σας σελίδας, στην νέα.

Εάν έχετε ήδη ιστοσελίδα και δεν σας αποδίδει, το απλό copy paste παλιού περιεχομένου σε ένα νέο εικαστικό, δεν θα έχει αποτέλεσμα. Το περιεχόμενο σας θα πρέπει να εμπνέει επαγγελματισμό και με το δικό σας τρόπο να λέει την "ιστορία" σας.

Η ιστοσελίδα σας αποτελεί τη βασική πηγή προβολής σας στο διαδίκτυο και αποτελεί σημαντικό εργαλείο της όποιας στρατηγικής marketing. Καλό θα ήταν να τη πάρετε στα σοβαρά.

Η μετατροπή δυνητικών σε πραγματικούς ασθενείς, έγκειται στην κατάλληλη δομή του περιεχομένου σας. Εαν το περιεχόμενο είναι μονότονο ή αν δεν καθρεφτίζει τη μονάδα σας, δεν θα ενθαρρύνει και ασθενείς να προγραμματίσουν κάποιο ραντεβού.

3/ Πώς θα χειριστείτε το SEO της ιστοσελίδας μου;
Απάντηση (α): εμείς δεν κάνουμε SEO, αλλά συνεργαζόμαστε με εναν εξειδικευμένο επαγγελματία / εταιρεία.

Η αλήθεια είναι ότι το SEO είναι το μεγαλύτερο βάρος για τους website designers. Οι περισσότεροι θα σας ενθαρρύνουν να προσλάβετε κάποιον εξειδικευμένο συνεργάτη. Και σίγουρα θα σας πουν για το πόσο καλά γνωρίζει τον αλγόριθμο της Google κ.ο.κ.

Αυτό άμεσα αποδιοργανώνει τη στρατηγική σας.

Tο SEO θα πρέπει να υλοποιείται απο το ξεκίνημα και να ενοποιείται στο σύνολο του marketing σας. Ένας εξωτερικός συνεργάτης νερικών ωρών δεν θα μπορέσει να υλοποίησει τον επιθυμητό σας στόχο.

Απάντηση (β): η στρατηγική μας με τις λέξεις - κλειδιά θα ενισχύσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας

Ανάλογα της περιοχής που είναι η μονάδα υγείας, ο ανταγωνισμός για προσέλκυση νέων ασθενών ενδέχεται να είναι ιδιαίτερα έντονος. Και σίγουρα θα αυξηθεί. Προκειμένου η ιστοσελίδα σας να βελτιστοποιηθεί για τις μηχανές αναζήτησης, θα χρειαστείτε έναν πάροχο που γνωρίζει ποιες λέξεις -κλειδιά να στοχευθούν και πώς αυτές θα υιοθετηθούν μέσα στην ιστοσελίδα σας.

Το SEO έχει διαφοροποιηθεί πάρα πολύ τα τελευταία χρόνια. Συνήθως επικεντρώνονται σε on-page SEO (δηλαδή tags τίτλου, meta περιγραφή, alt text κλπ). Αυτό όμως πλέον δεν είναι αρκετό. Ο συνεργάτης σας θα πρέπει να βελτιστοποιήσει τις εγγραφές σας σε όλους τους καταλόγους και να υιοθετήσει πρόσθετες τεχνικές σε μονάδες που είναι σε περιοχές μεγάλου ανταγωνισμού.

Όλοι ξέρουν τί πρέπει να κάνεις για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα στη Google.

Στη MEDICAL PROMOTION μας διαφοροποιεί η διορατικότητα σε συνδυασμό με την πιστή εφαρμογή των κανόνων της Google. Αποστολή μας είναι να σας κάνουμε ανιχνεύσιμους.

4/ Πώς θα μου εξασφαλίσεις ότι θα είναι στη νο. 1 σελίδα της Google;
Απάντηση (α): η ιστοσελίδα σας θα βγεί στην πρώτη σελίδα της Google μέσα σε 3 μήνες.

Το λεγόμενο page-one ranking, έχει χαλάσει τη φήμη των υπηρεσιών SEO. Για πολλά χρόνια, όλοι όσοι έφτιαχναν ιστοσελίδες έδιναν και εγγύηση για να παραπλανήσουν τους αδαής. Και αλήθεια η καλή κατάταξη σας φέρνει νέους ασθενείς;

Απάντηση (β): η στρατηγική μας, θα σας εξασφαλίσει σταθερή ροή νέων χρηστών στην ιστοσελίδα σας.

Η καταταξη της σελίδας σας δεν έχει κανένα νόημα. Η πραγματικότητα είναι ότι η κατάταξη απο μόνη της δεν φέρνει νέους ασθενείς. Το περιεχόμενο, το εικαστικό, οι λέξεις-κλειδιά που σας εξασφαλίζουν την κατάταξη και άλλοι πολλοί παράγοντες θα σας φέρουν ασθενείς.

Η κατάταξη είναι απλά άλλο ένα εργαλείο marketing. Eσείς θέλετε τη δέσμευση του ασθενή δηλ. επισκέφθηκε τη σελίδα σας, πόση ώρα έμεινε, πόσες υποσελίδες είδε, πόσο έμεινε στην ιστοσελίδα κ.α.

Γεγονός είναι ότι και εμείς στην εταιρεία μας είχαμε ακολουθήσει αυτή τη θεωρία της "κατάταξης". Στη συνέχεια όμως ανακαλύψαμε ότι αρκετοί πελάτες μας διέκοψαν τη συνεργασία τους μαζί μας.

Γιατι; Ήταν στις πρώτες σελίδες, αλλά δεν είχαν νέους ασθενείς. Και απο τότε συνηγορούμε στην τέχνη της μετατροπής δυνητικών σε πραγματικούς ασθενείς.

Συμπέρασμα;

H κατασκευή μιας ιστοσελίδας που θα κατευθύνεται απο το αποτέλεσμα, είναι αυτό που τελικά αναζητάτε. Και δεν θα έπρεπε να το φοβάστε. Αλλά ούτε και κάτι που θα πρέπει να αναβάλλετε. Ωραίο είναι να δουλεύεις μαζί με μία εταιρεία που θα σε βοηθήσει να προσεγγίσεις το επιδιωκόμενο κοινό ασθενών σου.

Ελπίζουμε με αυτό το άρθρο να σας βοηθήσαμε.

Και να σας πούμε την αλήθεια μας; Δοκιμάστε μας.
Καλέστε μας, μιλήστε μαζί μας και θέστε μας αυτά τα ερωτήματα.

MEDICAL PROMOTION

Ενημερώσου για όλες τις νέες μας υπηρεσίες και προσφορές

Που Βρισκομαστε..

Λεωφ. Βάκχου 13
Βάρη Βούλα Βουλιαγμένη 16672

T: 210 9658356

Facebook | Twitter | Instagram | Google+ | LinkedIn